Accountmanager Public bij BAS Consultancy - Den Haag

Geplaatst op 19 Maart

Ben jij nieuwsgierig, proactief en zie jij snel kansen in de markt? Zie jij het wel zitten om een groeiend bedrijf nog meer op de kaart te zetten? Lees dan verder!

De organisatie

BAS Consultancy is actief in de Finance detachering, waarbij zij voornamelijk focussen op drie takken: Business Controlling, Audit en Compliance. Ze helpen organisaties het beste uit hun financiële bedrijfsvoering te halen door de kennis van hun consultants in te zetten.Zij vinden het belangrijk om zowel hun eigen consultants als hun opdrachtgevers vooruit te helpen. De cultuur binnen het bedrijf is informeel, maar wel professioneel. Ontwikkeling staat centraal en alle medewerkers zijn erg ambitieus en betrokken. Je krijgt veel vrijheid om jouw taken zo uit te voeren zoals jij wil, en er is veel ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast wordt er gecommuniceerd met korte lijnen, en is iedereen altijd bereid om te helpen.

Wat ga je doen?

Als Accountmanager houd jij je bezig met de acquisitie van nieuwe opdrachtgevers om BAS Consultancy nog meer te laten groeien. Hierbij focus jij je op de publieke sector. Dagelijks ben je vooral bezig met het benaderen van potentiële opdrachtgevers via verschillende kanalen en voer jij gesprekken om een lange termijnrelatie met ze op te bouwen. Hierdoor bouw jij langzaam je eigen klantenportefeuille op, waarvoor jij vervolgens tussenpersoon bent tussen de klant en de consultant die hierop geplaatst zal worden en zorgt dat deze relatie onderhouden wordt. In principe zet jij consultants in die in dienst zijn, maar mochten die niet beschikbaar zijn ga jij op zoek naar de juiste interim kandidaat voor jouw opdrachtgever. Je doet dit samen met twee andere accountmanagers om de non-profit unit verder uit te bouwen. Daarnaast is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling in het opleidingsinstituut van BAS.

Functie eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een commerciële rol binnen de arbeidsbemiddeling
  • Minimaal 36 uur beschikbaar
  • Je bent een echte teamplayer en gaat proactief te werk
  • Een nieuwsgierig persoon die veel waarde hecht aan kwaliteit en duurzame samenwerkingen.

Aanbod

  • Salaris tussen de €2.750 en €3.500 o.b.v. een 40-urige werkweek
  • Bonusregeling
  • Pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen, met 5 extra bij een jaar niet ziek
  • Telefoon en laptop van de zaak
  • Reiskostenvergoeding
  • Thuiswerken mogelijk
  • Ontzettend ruim opleidingsbudget voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.

Contact

Paco de Heij +31(0)85-1054111

FLEUR AALBRECHT | Recruitment Manager

Kan ik je helpen met deze vacature?

Stuur me een berichtje als je meer wilt weten over de inhoud van deze rol.

Email Telefoon

JOIN

Join the club

Wij zijn altijd op zoek naar recruitment toppers om ons team te komen versterken. Heb jij net zo’n passie voor het recruitmentvak? Ontdek de mogelijkheden

Join us Telefoon